نیروهای عراقی حمله علیه تروریست ها در شرق موصل را از سر گرفتند

 نیروهای عراقی حمله علیه تروریست ها در شرق موصل را از سر گرفتند

خبرگزاری فرانسه روز جمعه به نقل از یک مقام نظامی عالی رتبه عراقی گزارش داد، عملیات برای بازپس گیری شهر موصل از سلطه تروریست های داعش وارد چهارمین هفته خود شده است.
نیروهای عراقی عملیات خود را برای ورود به مرکز شهر موصل ادامه می دهند و احتمال دارد این عملیات تا چند هفته و شاید چند ماه طول بکشد.
منتظر سالم فرمانده 'فوج الموصل ' در نیروهای مبارزه با تروریسم در این باره گفت بعد از چند روز توقف عملیات امروز بعد از ظهر حملات جدیدی را در منطقه کرکوکلی که در بخش شرقی موصل واقع شده آغاز خواهیم کرد.
سالم اظهار داشت، این حملات از مواضع ما در منطقه السماح در شرق موصل آغاز خواهد شد.
در ادامه این گزارش آمده است، نیروهای عراقی از 17 اکتبر گذشته عملیات نظامی گسترده ای به منظور بازپس گیری موصل آغاز کردند و این عملیات همچنان ادامه دارد.
پس از شروع عملیات توسط نیروهای ارتش عراق و نیروهای پیشمرکه ، نیروهای الحشد الشعبی نیز از محور غربی به این عملیات پیوستند و از محور غربی به سمت تعلفر و با هدف قطع کمک های امدادی به تروریست ها و جدا کردن آنان از مناطقی که به سوریه مسلط بودند وارد عمل شدند.
تروریست های داعش در سال 2014 از مرزهای سوریه وارد عراق و بر بخش های گسترده ای از خاک این کشور مسلط شدند اما نیروهای عراقی به همراه نیروهای داوطلب و گروه های الحشد الشعبی توانستند بخش های زیادی از خاک عراق را از سلطه تروریست ها آزاد کنند.

مطالب مرتبط با پست جاری

نظرات

کد امنیتی رفرش
محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما