واکنش پیمان قاسم‌خانی به یک تئاتر

 واکنش پیمان قاسم‌خانی به یک تئاتر

پیمان قاسم‌خانی به تماشای تئاتر «زنانی که به بزه‌ها خیره شده‌اند» نشست.

به گزارش اخترنیوز، این بازیگر و کارگردان پس از تماشای این تئاتر گفت: کار ایوب آقاخانی را دوست داشتم. این که سه بازیگر روی صحنه تلفنی با هم در ارتباط و در عین نزدیک بودن از هم دور باشند، خودش ایده جذابی است.

کارگردان فیلم سینمایی "خوب، بد، جلف" ادامه داد: بهاره رهنما و ایوب آقاخانی بازی‌های قوی و باورپذیری که از آن‌ها انتظار می‌رفت را ارائه دادند ولی نگار فروزنده در اولین بازی‌اش روی صحنه فراتر از انتظارم بود.

قاسم‌خانی در پایان گفت: البته دوست داشتم نمایش کمی کوتاه‌تر باشد و پوسترش را هم عوض می‌کردند ولی در مجموع حس و حال کار را دوست داشتم.


نمایش «زنانی که به بزها خیره شده اند» تازه‌ترین اثر گروه «پوشه» است که با بازی بهاره رهنما، نگار فروزنده و ایوب آقاخانی در مقام کارگردان، بازیگر و نویسنده بر روی صحنه می‌رود، این اولین نمایش بعد از تاریخ انقلاب است که یک معاون رئیس جمهور آن را افتتاح کرده است.
از دیگر عوامل می‌توان به مهرداد بهاالدینی ( تهیه کننده) ، نورالدین حیدری ماهر ( مجری طرح و مدیر تولید ) ، ارسلان آقاخانی ( طراح گرافیک ) ، کیوان معتمدی ( طراح نور)، ساناز قراملکی (دستیار کارگردان و برنامه ریز)، هلن بهرامی (دستیار کارگردان) ، محیا علی یاری (منشی صحنه) ؛ علی مست علی(پس آرایی صوتی و تصویری)، امیر حسین کنعانی، سجاد سلمانپور (مدیر صحنه) ، ساناز قراملکی، محیا علی یاری( عکاسان ) اشاره کرد.

این اثر نمایشی ساعت 20:30 در سالن دکتر ناظرزاده کرمانی تماشاخانه ایرانشهر به روی صحنه می‌رود و علاقه‌مندان می‌توانند جهت تهیه بلیت به سامانه تیوال و یا گیشه مجموعه‌ی ایرانشهر مراجعه کنند.

مطالب مرتبط با پست جاری

نظرات

کد امنیتی رفرش
محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما