برنامه ریزی برای افزایش بودجه فضای سبز تبریز در سال 96

 برنامه ریزی برای افزایش بودجه فضای سبز تبریز در سال 96

به گزارش روز پنجشنبه روابط عمومی سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری تبریز، محمدحسین حسن زاده با اعلام این خبر اظهار کرد: توسعه و افزایش زیبایی های بصری فضای سبز تبریز از عمده اقدام برای استقبال از این رویداد مهم گردشگری است.
در نهمین کنفرانس وزیران گردشگری کشورهای اسلامی، شهر تبریز به عنوان پایتخت گردشگری اسلامی در سال 2018 انتخاب شد.
حسن زاده با اشاره به اینکه یکی از اقدامات مهم و در دسترس در زمینه توسعه تبریز جهت پذیرایی از میهمانان و گردشگران بحث فضای سبز شهری است، یادآور شد: در همین زمینه با هماهنگی های انجام یافته با شهرداری و شورای اسلامی، بودجه فضای سبز تبریز برای سال 96 تقویت می شود.
وی با تاکید بر تاثیر شاخص های گردشگری در سایر موضوعات آبادانی و توسعه شهر گفت: امروز شاهد خیز تبریز به سمت چشم اندازهای مهم بین المللی هستیم و به طور قطع این امر در توسعه اقتصادی و اجتماعی شهر موثر واقع خواهد شد.
مدیرعامل سازمان پارک ها و فضای سبز تبریز احداث و توسعه منسجم فضای سبز شهری جهت آمادگی تبریز 2018 را امری ضروری خواند و افزود: یکی از چالش های اساسی برای تبریز 2018 موضوع فضای سبز و اهمیت گسترش آن است.
حسن زاده اضافه کرد: دانش محوری و مدیریت مبتنی بر علوم و تکنولوژی روز در احداث فضای سبز، موجب بروز خلاقیت ها و نوآوری های جدید در ایجاد، گسترش و حفظ فضای سبز و نیز ارائه خدمات بهینه به شهروندان می شود.
به گفته مدیرعامل سازمان پارک های شهرداری تبریز، سرانه فضای این شهر برای داخل شهر 3.5 و برای خارج از شهر 8.23 مترمربع است.
کلانشهر تبریز حدود یک میلیون و 800هزار نفر جمعیت دارد.

مطالب مرتبط با پست جاری

نظرات

کد امنیتی رفرش
محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما