انریکه: نتیجه به‌دست آمده گول‌زننده است

 انریکه: نتیجه به‌دست آمده گول‌زننده است

سرمربی بارسلونا پیروزی برابر اسپورتینگ خیخون را آسان ندانست و نتیجه را گول‌زننده عنوان کرد.

به گزارش ایسنا و به نقل از آس، بارسلونا در هفته ششم لالیگا اسپانیا شنبه شب با پنج گل اسپورتینگ خیخون را شکست داد. نیمار(دو گل) لوییس سوارس، رافینیا و آردا توران گل‌های آبی اناری‌ها را به ثمر رساندند.

لوییس انریکه پس از این بازی گفت: به خاطر پیروزی به دست آمده خیلی خوشحالم. بازی کردن خارج از خانه و پیروزی در آن به آسانی به دست نمی‌آید. به خصوص برابر اسپورتینگ که فشرده بازی می‌کند. نتیجه گول زننده است. به نظر بازی آسانی می‌رسید اما در واقع این چنین نبود.

سرمربی بارسلونا در ادامه افزود: تیم حریف روی دروازه‌مان موقعیت ایجاد کرد. پیروزی دو بر صفر در نیمه نخست به سختی به دست آمد. آن‌ها می‌توانستند از موقعیت‌هایشان بهره ببرند و ما را به دردسر بیندازند. اسپورتینگ با 11 بازیکن جدید قرارداد امضاء کرده است و زمان می‌برد تا آن‌ها با هم هماهنگ شوند.

انریکه در پایان اظهار کرد: از بازیکنان خوبی برخورداریم و گزینه‌های زیادی برای انتخاب داریم. با توجه به نیاز تیم از بازیکن موردنظر بهره می‌بریم. این موضوع برای یک سرمربی جذاب  است.

مطالب مرتبط با پست جاری

نظرات

کد امنیتی رفرش
محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما