اجرای عملیات بهسازی معابر و خیابانهای نگین پارک و محوطۀ مرکز تجارت اطلس

اجرای عملیات بهسازی معابر و خیابانهای نگین پارک و محوطۀ مرکز تجارت اطلس

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقۀ یک تبریز، عملیات بهسازی معابر و آسفالت ریزی و لکه گیری خیابان نگین پارک و محوطه مرکز تجارت اطلس توسط معاونت فنی و عمرانی منطقۀ یک به منظور خدمت رسانی بیشتر به شهروندان عزیز و بستر سازی توسعه و رونق منطقه ای و حمایت از مقوله سرمایه گذاری انجام پذیرفت.

 



.

 

 

 دکتر مهدی یوسفی شهردار منطقۀ یک تبریز با اشاره به اجرای عملیات عمرانی خیابان نگین پارک، بهسازی پیاده راه ها  و اصلاح و مرمت محلات و آسفالت معابر محوطه مرکز تجارت جهانی اطلس جزء برنامه های معاونت فنی و عمرانی بوده و پس از تکمیل مراحل عمرانی وارد مرحلۀ اجرائی شده و تقدیم شهروندان عزیز می گردد.

شهردار منطقه یک تبریز ایجاد آرامش و تردد روان و بستر سازی توسعه و رونق منطقه ای را اصلیترین هدف اجرای طرح بهسازی معابر سطح منطقه توسط شهرداری منطقه یک عنوان نمود.

دکتر یوسفی در پایان از تداوم خدمات عمرانی و اجرای پیاده روسازی و بهسازی معابر سطح منطقه بر اساس اولویت بندی کار شناسی و نظارت مستمر و دقیق بر طرحهای عمرانی توسط شهرداری منطقۀ یک  تصریح نموده و بسترسازی توسعه و رونق منطقه ای و حمایت از حضور سرمایه گذاران در بخشهای مختلف این مرکز تجاری به لحاظ پتانسیل بالای اقتصادی این مجتمع را مهم بر شمرد و جزء اهداف کلیدی و این منطقه در حوزۀ عمرانی و خدماتی دانست.

 


.

.

.

.


 

مطالب مرتبط با پست جاری

نظرات

کد امنیتی رفرش
محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما