چابک سازی سازمانی در راستای اهداف تعالی سازمانی

چابک سازی سازمانی در راستای اهداف تعالی سازمانی

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقۀ یک تبریز ، آئین تودیع و معارفه سرپرست امور اداری شهرداری منطقه یک با حضور معاونین و مدیران شهرداری منطقه یک برگزار گردید.

در این آئین مهندس سلیمی معاون مالی و اداری شهرداری منطقۀ یک تبریز ضمن تبریک ماه ذی الحجه ، ماه معرفت و غفران الهی گفت: رسالت ما رسالتی بسیار خطیر است و فعالیتهای اداری نقطۀ عطف فعالیتهای شهرداری می باشد و درجهت شفاف سازی و پیشگیری از آسیبهای اداری و جلوگیری از بروز فساد و نهادینه کردن اخلاقیات و رعایت ضوابط و مقررات باید تلاش بیشتری نمائیم.

 




معاون اداری و مالی شهرداری منطقۀ یک تبریز با توجه به تغییرات مدیریتی اعلام داشتند: این اقدامات در راستای اهداف سازمانی بوده و یقیناً نیروهای تازه نفس میتوانند با توان مضاعف در جهت خدمتگذاری هرچه بیشتر و بهتر گام بردارند و رعایت مقررات اداری و ضوابط و اخلاقیات لازمه یک سازمان پویاست و چابک سازی سازمانی در راستای اهداف تعالی سازمانی صورت می گیرد.

مهندس سلیمی با اشاره به حجم وسیع کاری منطقه و انتظارات عمومی از دستگاههای اجرائی، تجربیات مهندس فایطونچی در حوزه اداری را در رسیدن به این اهداف موثر دانسته و اظهار امیدواری نمود: با نصب العین قرار دادن فرمایشات مقام معظم رهبری در حوزه اداری و دغدغه های ایشان در رسیدن به تعالی سازمانی و استفاده از تجربیات گذشته بایستی بیش از بیش در تبیین ارزشهای اسلامی کوشا بوده  و به تعالی سازمانی در منطقه دست یابیم.




 

وی در پایان گفت: انتظارمان از سرپرست جدید امور اداری این منطقه ، حرکت در مسیر چابک سازی سازمانی و رعایت دقیق ضوابط و مقررات اداری و صداقت در عمل می باشد و از تلاشهای چندین ساله مهندس اسدی  در طول دوران مدیریت که  عهده دار این مسولیت بودند تقدیر و تشکر نموده و بر ایشان آرزوی توفیق داریم.

 



 


شایان ذکر است در این آیین مهندس فایطونچی به عنوان سرپرست امور اداری و منابع انسانی شهرداری منطقۀ یک تبریز منصوب و از خدمات یوسف اسدی با اهداء لوح سپاس تقدیر و قدردانی بعمل آمد.

 

 

روابط عمومی شهرداری منطقه یک تبریز

مطالب مرتبط با پست جاری

نظرات

کد امنیتی رفرش
محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما