ما نباید خیانت‌های آمریکا را فراموش کنیم/ تروریسم ناجوانمردانه‌ترین و بد ترین نوع جنایت است

ما نباید خیانت‌های آمریکا را فراموش کنیم/ تروریسم ناجوانمردانه‌ترین و بد ترین نوع جنایت است

امام جمعه تبریز گفت: ما نباید خیانت‌های آمریکا را فراموش کنیم، رشته‌ی خیانت‌های این کشور نسبت به ایران سر دراز دارد و همانطورکه مشاهده می‌شود، این خیانت ها ادامه دارد.

به گزارش خبرگزاری اخترنیوز منطقه‌ی آذربایجان شرقی، آیت الله محسن مجتهد شبستری در خطبه‌های این هفته نماز جمعه تبریز، با اشاره به اینکه فتنه‌ی تروریسم، ساخته‌ی آمریکا و رژیم آل سعود است، اظهار کرد: تروریسم ناجوانمردانه‌ترین و بد ترین نوع جنایت است و در وقایع اخیر کاملا مشهود است که این جنایات و خیانت‌ها علیه مسلمانان کار آمریکا و رژیم سعودی است.

وی افزود: با فعالیت‌های جبهه ی مقاومت نیز برای همه آشکار شده است که چه کسانی فقط حرف از مبارزه با تروریسم می‌زنند و چه کسانی واقعاً در جبهه با تروریست‌ها جنگ می‌کنند.

امام جمعه تبریز با اشاره به گزارش اخیر پنتاگون از قدرت نظامی ایران، تصریح کرد: پنتاگون در گزارش خود از قدرت نظامی ایران، اشاره کرده که ایران دارای ذخیره‌های قابل توجه موشکی است که می‌تواند تمام منطقه به خصوص پایگاه‌های نظامی آمریکا در منطقه را پوشش دهد، اینکه پنتاگون این گزارش را منتشر کرده است، نشان از هدف پلید آمریکا دارد تا با ایجاد جنگ روانی منطقه را علیه ایران تحریک کند.

وی در ادامه به جنگ با داعش در سوریه و عراق اشاره کرد و گفت: اخیرا خبرهایی مبنی بر این که قرار است عملیات آزاد سازی موصل با فرماندهی سردار حاج قاسم سلیمانی در عراق آغاز شود، غربی‌ها و بخصوص حامیان داعش را به تکاپو انداخته است و آن‌ها را وادار به ایجاد جنگ روانی کرده است، ولی در جواب آن‌ها باید گفت همان جوان‌هایی که مانع از اشغال بغداد و دیگر شهرهای عراق شدند و همان جوان‌هایی که در سوریه با جانفشانی های خود، تک به تک شهر ها را از دست داعش باز پس می‌گیرند، این قدرت را هم دارند که با توکل برخود موصل را نیز آزاد کنند.

آیت الله مجتهد شبستری، با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در دیدار با وزیر و کارکنان وزارت اطلاعات جمهوری اسلامی ایران، بیان کرد: رهبر معظم انقلاب در این دیدار فرمودند که وزارت اطلاعات چشم بینا و بیدار نظام و نقطه‌ی حساس و سخت جمهوری اسلامی ایران است و به هیچ وجه نباید آسیب پذیر باشد. همه‌ی آحاد مردم و مسئولین باید رهنمود های رهبری را سرلوحه ی کار خود قرار دهند و اجازه کوچکترین نفوذ را از جانب دشمن به نظام اسلامی را ندهند.

وی در پایان با اشاره به سالروز پیروزی جبهه‌ی مقاومت بر ارتش رژیم جنایت کار صهیونیستی در جنگ 33 روزه، عنوان کرد: پیروزی جبهه‌ی مقاومت اسلامی در این جنگ موجب خوشحالی مسلمانان جهان شد. شورای عالی انقلاب فرهنگی کشورمان نیز به مناسبت این پیروزی، روز 30 ام مرداد را روز مقاومت اسلامی نامگذاری کرده است.

مطالب مرتبط با پست جاری

نظرات

کد امنیتی رفرش
محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما