هیچ یک از محورهای مواصلاتی استان در 24 ساعت گذشته مسدود نبود!

هیچ یک از محورهای مواصلاتی استان در 24 ساعت گذشته مسدود نبود!

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌شرقی گفت: هیچ یک از محورهای مواصلاتی استان طی 24 ساعت گذشته مسدود نبوده و بنده این خبر را تکذیب می‌کنم.

داریوش باقرجوان در گفت‌وگو با ایسنا، منطقه آذربایجان‌شرقی، اظهار کرد: در 24 ساعت گذشته هیچ یک از محورهای مواصلاتی استان بسته نبوده و تنها در محور سرچم - اردبیل و به علت رعایت ایمنی، مدتی مجبور به اعمال محدودیت ترافیکی برای وسایط نقلیه فاقد زنجیر چرخ شدیم.

وی با اشاره به اعمال محدودیت ترافیکی برای خودروهای فاقد زنجیر چرخ در محور سرچم - اردبیل، ادامه داد: در این محور وسایط نقلیه‌ای که زنجیر چرخ داشتند، تردد کردند؛ اما به علت رعایت ایمنی و صیانت از سلامتی مردم، مجبور به اعمال محدودیت ترافیکی برای وسایط نقلیه‌ فاقد زنجیر چرخ شده و صرفاً خودروهای بدون زنجیر چرخ از عبور در این محور منع شدند.

وی با تاکید بر اینکه محور سرچم - اردبیل جزو محورهای مواصلاتی استان اردبیل است، ادامه داد: این محور در حوزه‌ی استحفاظی استان ما نبوده و ما تنها در بخشی از این محور و صرفاً در جهت خدمت‌رسانی و کمک رسانی به مردم حضور داشته و عوامل راهداری نیز طی 24 ساعت شبانه‌روز آماده هرگونه کمک‌رسانی به مردم هستند.

مدیرکل راهداری استان خاطرنشان کرد: طی 24 ساعت گذشته هیچ یک از محورهای مواصلاتی استان بسته نبود؛ مردم خودشان به علت کولاک و رعایت احتیاط، خودشان از سفرهای غیر ضروری خودداری کرده و در جاده‌ها تردد نکردند.

وی در پایان با اشاره به حضور مجدانه‌ی عوامل راهداری در محورهای مواصلاتی استان، تاکید کرد: از تلاش تمامی راهداران، پلیس‌راه، عوامل امدادی هلال احمر و تمامی امدادرسانان جاده‌ای که طی 24 ساعت شبانه روز آماده‌ی خدمت‌رسانی به مردم هستند، کمال قدردانی را داریم.

به گزارش اخترنیوز به نقل از ایسنا، این در حالی است که رئیس پلیس راه آذربایجان‌شرقی صبح امروز از مسدود بودن سه محور در استان به دلیل بارش برف خبر داده بود.

نظرات

کد امنیتی رفرش
محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما