بهره‌برداری از 19طرح صنعتی در دهه فجر امسال

 بهره‌برداری از 19طرح صنعتی در دهه فجر امسال

رییس سازمان صنعت،معدن و تجارت گیلان گفت: دهه فجر امسال 19طرح صنعتی با سرمایه گذاری بالغ بر هزار و صد میلیارد تومان به بهره برداری می رسد.

به گزارش ایسنا، دکتر «علی منتظری» امروز(پنج‌شنبه 30 دی‌ماه) در حاشیه بازدید خبرنگاران گیلان از کارخانه سیمان خزر گیلان گفت: علیرغم همه مشکلات در توسعه صنعت گیلان اقدامات خوبی انجام شده است.

وی افزود: در دهه فجر امسال 19 طرح صنعتی با سرمایه‌گذاری بالغ بر 1100 میلیارد تومان به بهره‌برداری می‌رسد.

منتظری با اشاره به این‌که برخی از این طرح‌ها در سطح طرح‌های بزرگ ملی هستند، ادامه داد: راه‌اندازی این طرح‌ها تأثیرات عمده‌ای در سطح اقتصاد استان گیلان خواهد داشت.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان خاطرنشان کرد: در حوزه تولید هم برخی تولیدکنندگان مشکلاتی داشتند که تاکنون 40 درصد از این واحدها مشکلاتشان حل شده است و تا پیش از پایان سالجاری این درصد افزایش خواهد یافت.

منتظری از اعطای تسهیلات 430 میلیارد تومانی برای رفع موانع تولید واحدهای صنعتی استان خبر داد و تصریح کرد: دورنمای خوبی برای آینده صنعت گیلان رقم خورده است.

وی افزود: به‌زودی گیلان قطب صنایع سلولزی کشور می‌شود و این افتخاری بزرگ برای گیلان است.

منتظری با اشاره به این‌که صنایع سلولزی با قابلیت‌های استان هم‌خوانی دارد، گفت: بخش عمده مواد اولیه این حوزه از صنعت را می‌توان در گیلان داشت و برای تحقق آن باید زراعت چوب را در استان افزایش دهیم.

وی افزود: کارخانه سیمان خزر نیز یکی از واحدهای صنعتی موفق و فعال استان است و همه ما موظفیم از تولیدکنندگان حمایت کنیم.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان یادآور شد: به‌علت کیفیت مناسب محصولات این کارخانه از پروژه‌های ملی و استانی از سیمان کارخانه سیمان خزر استفاده می‌شود و برای رونق اقتصاد استان بر همه لازم است که برای خرید و مصرف تولیدات استان را بر تولیدات سایر ترجیح دهند.

مطالب مرتبط با پست جاری

نظرات

کد امنیتی رفرش
محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما