یک زن به همراه فرزند دختر در حمام خانه دچار مسمومیت با گاز CO شدند

 یک زن به همراه فرزند دختر در حمام خانه دچار مسمومیت با گاز CO شدند

به گزارش اخترنیوز ، جواد مرادی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: موضوع مسمومیت این 2 نفر ساعت 1:47 بامداد امروز که در یکی از منازل واقع در خیابان شیخ فضل الله نوری اتفاق افتاده بود به اورژانس زنجان اطلاع داده شده و عوامل مستقر در پایگاه قائم نیز در مدت 2 دقیقه بر بالین مسموم شدگان حاضر شده بودند.
وی اظهار کرد: چون وضعیت این 2 حادثه دیده اورژانسی بود بنابراین پس از اقدامات پیش بیمارستانی به منظور ادامه درمان و مداوا به بیمارستان انتقال می یابند.
مرادی با بیان اینکه زن حادثه دیده به بیمارستان ولیعصر (عج) و دختربچه به بیمارستان آیت آلله موسوی زنجان انتقال داده شده اند، افزود: بر اساس گزارش واصله، زن خانواده به همراه دختر خردسال خود به منظور استحمام وارد حمام شده و چون فضای منزل کوچک بوده و مدت استحمام نیز به دلیل شستن لباس طولانی می شود بنابراین با کم شدن میزان اکسیژن هوا و همچنین انتشار گاز CO در فضای حمام و منزل، در نهایت هر 2 نفر دچار حالت تهوع و سرگیجه شده و با عجله و شتاب بیرون می آیند.
وی ادامه داد: این زن 43 وقتی خود و فرزندش را در وضعیت جسمی نامناسب می بیند بی درنگ با همسر خود که شب کار بوده تماس گرفته و درخواست کمک می کند.

مطالب مرتبط با پست جاری

نظرات

کد امنیتی رفرش
محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما