تسلط ارتش سوریه بر مدرسه حکمت در غرب حلب

 تسلط ارتش سوریه بر مدرسه حکمت در غرب حلب

نیروهای ارتش سوریه با به دست گرفتن کنترل کامل یک منطقه استراتژیک به پیشروی‌های خود در حومه غربی حلب ادامه می‌دهند.

به گزارش اخترنیوز به نقل از سایت روسیه الیوم یک منبع نظامی سوری عنوان داشت که نیروهای ارتش این کشور توانستند کنترل مدرسه الحکمه واقع در غرب شهر حلب را به صورت کامل به دست بگیرند.

این منبع تاکید کرد: ارتش سوریه به پیشروی‌های خود در این منطقه ادامه می‌دهد و نیروهای مسلح گروه تروریستی جیش الفتح را که به منطقه الراشدین واقع در جنوب غرب حلب عقب نشینی کرده‌اند تحت پیگرد قرار می‌دهند.

این منبع تاکید کرد: نیروهای سوری عملیات پاکسازی این منطقه از مین‌های کار گذاشته شده توسط جیش الفتح را آغاز کرده‌اند. اهمیت به دست گرفتن کنترل مدرسه الحکمه در این مسئله نهفته است که این منطقه بر روی یک تپه مرتفع واقع شده و نیروهای ارتش سوریه می‌توانند از طریق آن مسیر کمک رسانی به نیروهای مسلح در منطقه الراشدین را قطع کنند.

در حومه درعا نیز یگان‌های ارتش توانستند 14 پهپاد وابسته به افراد مسلح را ساقط کرده و برخی تجهیزات نظامی آنها را از بین ببرند. این در حالیست که دیده بان حقوق بشر سوریه عنوان داشت جنگنده‌های ائتلاف بین المللی به رهبری آمریکا در حملات هوایی خود علیه روستای الهیشه که محل تجمع نیروهای داعش است دستکم 20 غیر نظامی را کشتند.

در دیر الزور نیز نیروهای ارتش سوریه با حمایت جنگنده‌های نظامی توانستند عملیات گسترده‌ای را علیه محل تجمع نیروهای داعش انجام دهند که به دنبال آن تعداد زیادی از تروریست‌ها کشته شدند.

در همین راستا ولید معلم وزیر خارجه سوریه مخالفان این کشور را به نقض آتش بس در حلب متهم کرد.

مطالب مرتبط با پست جاری

نظرات

کد امنیتی رفرش
محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما