بهبود جایگاه استان کهگیلویه و بویراحمد در برنامه ششم توسعه

بهبود جایگاه استان کهگیلویه و بویراحمد در برنامه ششم توسعه

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: در آستانه تدوین برنامه ششم توسعه در مجلس، بررسی‌های لازم انجام خواهد شد تا جایگاه استان کهگیلویه و بویراحمد ارتقاء یابد.

به گزارش اخترنیوز به نقل از خانه ملت، علی لاریجانی، رئیس مجلس شورای اسلامی که به استان کهگیلویه و بویراحمد سفر کرده است، در بدو ورود خود به شهرستان یاسوج در جمع خبرنگاران گفت: از حضور در استان کهگیلویه و بویراحمد خرسندم و هدف از این سفر حضور در کنگره شهدای این استان و دیدار با مردم استان کهگیلویه و بویراحمد و بررسی مسائل استانی است.

رئیس مجلس شورای اسلامی افزود: استان کهگیلویه و بویراحمد یکی از استان‌های مهم کشور است که از ذخایر معدنی خوبی برخوردار است که باید بیشتر در این زمینه فعالیت شود.

لاریجانی افزود: با همکاری نمایندگان این استان در مجلس و مسئولان اجرایی مسائل این استان را از نزدیک بررسی خواهیم کرد تا در آستانه تدوین برنامه ششم توسعه در مجلس زمینه ارتقاء جایگاه استان کهگیلویه و بویراحمد فراهم شود.

رییس مجلس در بدو ورود خود به استان کهگیلویه و بویراحمد در گلزار شهدای یاسوج حضور یافت و به مقام شامخ شهدای این استان ادای احترام کرد.

عدل هاشمی‌پور، زارعی و تاجگردون نمایندگان استان کهکیلویه و بویراحمد در مجلس و وکیلی عضو هیات رئیسه مجلس در این سفر لاریجانی را همراهی می‌کنند.

مطالب مرتبط با پست جاری

نظرات

کد امنیتی رفرش
محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما