تاسف بوفون از شکست در داربی ایتالیا

 تاسف بوفون از شکست در داربی ایتالیا

کاپیتان و دروازه‌بان یوونتوس از شکست تیمش در داربی ایتالیا اظهار تاسف کرد.

به‌ گزارش اخترنیوز و ‌به نقل از سایت فوتبال ایتالیا، یوونتوس و اینتر یکشنبه شب در داربی حساس فوتبال ایتالیا در ورزشگاه جوزپه مه آتسا، شهر میلان برابر هم به میدان رفتند و در حالی که ابتدا یوونتوس توانست دروازه اینتر را باز کند، ولی در ادامه دوبار دروازه خود را باز شده دید و اولین شکست فصل بوفون و هم تیمی‌هایش در این فصل ثبت شود.

جان لوئیجی بوفون، دروازه‌بان و کاپیتان با سابقه یوونتوس بعد از شکست در این دیدار، گفت‌: اول لازم می‌دانم در این جا از هوادارانمان عذرخواهی کنم. تیمی در حد و اندازه ما نباید این بازی را می‌باخت. خیلی ناراحت و غمگین هستم. تقریبا 65 ‌دقیقه فوتبال بدی را به نمایش گذاشتیم. امشب به هیچ وجه یوونتوس واقعی نبودیم و هیچ شباهتی به بازی‌های قبل نداشتیم. تیمی مثل ما به هیچ وجه نباید در این بازی شکست می‌خورد. حداقل باید یک تساوی را کسب می‌کردیم. حالا نیاز به ایجاد انگیزه داریم تا برای بازی‌های بعد مشکلی نداشته باشیم.

بوفون ادامه‌ داد: فکر می‌کنم که این شکست به سود ما باشد. شاید عطش قهرمانی ما در ابتدای فصل خیلی نبود. آن انگیزه لازم برای کسب امتیاز و پیروزی را شاهد نبودیم. ما سه گل این فصل از روی کرنر دریافت کردیم و این نباید تکرار شود و به مساله‌ای عادی برای تیمی مثل یوونتوس تبدیل شود. باید در تمامی دقایق بازی نشان دهیم که چه کیفیت بالایی داریم.   اصلا کاری به این نداریم که  رسانه‌ها درباره ما چه می‌گویند. ما کار خودمان را می‌کنیم. وقتی سه بر یک ساسولو را شکست دادیم، خیلی ها به تمجید از تیم ما پرداختند. رسانه‌ها نمایش ما را بزرگ جلوه دادند،  ولی من همان جا به توانایی تیم شک کردم.  چرا که چندین موقعیت گل را در اختیار حریف قرار داده بودیم. برابر سویا در لیگ قهرمانان اروپا نیز خوب بازی نکردیم و بازی پر انتقادی را ارائه دادیم. یوونتوس نباید در یک بازی دو بار دروازه‌اش باز شود و به نظر من باید خیلی چیزها در تیم ما بهتر شود.

مطالب مرتبط با پست جاری

نظرات

کد امنیتی رفرش
محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما