حمایت از طرحهای کم هزینه با تشکیل بنیاد حامیان فناوری

حمایت از طرحهای کم هزینه با تشکیل بنیاد حامیان فناوری

مدیر منطقه ویژه علم و فناوری ربع رشیدی، با تاکید بر حمایت همه جانبه از فناوران گفت: تشکیل بنیاد حامیان فناوری در استان در راستای حمایت از طرح‌هایی است که با هزینه‌های اندک قابلیت اجرایی شدن دارند.

به گزارش ایسنا، علی جهانگیری، در نشست بررسی تشکیل بنیاد حامیان فناوری اظهار کرد: پیشنهاد ما برای نام این مجموعه بنیاد حامیان فناوری ربع رشیدی است تا بتوانیم با دیدگاه‌های فرا استانی و ملی برنامه‌های حمایتی خود را پیش ببریم.

وی حمایت معنوی از فناوران را نیز یادآور شد و گفت: بسیاری از جوانان فعال ما که دارای ایده‌های نابی هستند باید هم از نظر مالی و هم از نظر معنوی مورد حمایت قرار بگیرند.

جهانگیری، با اشاره به اهداف این مجموعه گفت: این بنیاد با هدف حمایت از متخصصان، نوآوران، مخترعان و شرکت‌های دانش بنیان نوپا تشکیل و کلیه فعالیتهای بنیاد غیرسیاسی، توسعه‌ای و حمایتی بوده و ضمن رعایت کامل قوانین جمهوری اسلامی ایران طبق این اساسنامه فعالیت خواهد کرد.

مدیر منطقه ویژه علم و فناوری ربع رشیدی، خاطرنشان کرد: ما به دنبال فرهنگ سازی و جذب خیرین در جهت حمایت از نوآوران، فناوران و کارآفرینی فناورانه، همفکری، همکاری و تعامل با تشکل‌ها، ارگان‌ها، نهادها و اشخاص حقیقی و حقوقی در جهت حمایت از فعالان این عرصه و حمایت و همکاری در ایجاد نهادهای مردمی برای حمایت از توسعه و تجاری سازی فناوری هستیم.

معاون توسعه اقتصاد دانش بنیان منطقه ویژه علم وفناوری ربع رشیدی، نیز در این نشست با اشاره به نیاز کشور و استان، به ایجاد نهادهای مرتبط با امور فناورانه اظهار کرد: یکی از وظایف منطقه ویژه علم وفناوری ربع رشیدی، نهادسازی است تا بتوانیم بسترهای مورد نیاز را برای فعالیت فناوران فراهم کنیم.

اکبر فرزین مقدم، گفت: تشکیل بنیاد حامیان فناوری در استان با نگاه خیرخواهانه و باتاکید بر مسائل معنوی و غیرمادی تشکیل می شود تا بتوانیم خدمات خاص و ویژه را به فناوران ارائه کنیم.

وی، افزود: بزرگترین نقشی که این مجموعه می‌تواند داشته باشد حمایت از آن دسته از ایده‌های فناورانه است که در چرخه نخست تبدیل ایده به محصول فناورانه هستند.

مطالب مرتبط با پست جاری

نظرات

کد امنیتی رفرش
محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما