ایران و مالزی ظرفیت‌های مناسب همکاری در آسیا را دارند

ایران و مالزی ظرفیت‌های مناسب همکاری در آسیا را دارند

به گزارش اخترنیوز، در دیدار علی اکبر ولایتی رییس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام با داتو سری محمد نجیب تون رزاق نخست وزیر مالزی وی به سوابق طولانی روابط دو کشور اشاره کرد وگفت :ایران و مالزی به عنوان دو کشور تاثیرگذار در آسیا دارای روابط مستحکم و عمیقی بوده اند که باید برای توسعه ، تنوع بخشی و گسترش این روابط برنامه‌ریزی و اقدام کرد.

وی با اشاره به برنامه‌های انجام شده خود در سنگاپور و مالزی افزود: ایران و مالزی ظرفیت‌های مناسبی در منطقه آسیا دارند و دو کشور می‌توانند در زمینه‌های مختلف و به ویژه اقتصادی و تجاری همکاری‌های خود را گسترش دهند.

نخست وزیر مالزی در این دیدار از توسعه روابط دو کشور استقبال کرد و بکارگیری ظرفیت‌های موجود را مورد تاکید قرار داد.

ولایتی در سفر خود به منطقه در سنگاپور با نخست وزیر و وزیر هماهنگ کننده سیاست‌های اقتصادی و اجتماعی، وزیر کشور و وزیر خارجه دیدار و در همایش فرصت‌های آسیا شرکت کرد و در مالزی نیز علاوه بر دیدار با رییس و سخنرانی در جمع اندیشمندان و محققات انستیتو مطالعات بین المللی و استراتژیک با نخست وزیر و وزیر خارجه مالزی  دیدار و گفت‌وگو کرد .

مطالب مرتبط با پست جاری

نظرات

کد امنیتی رفرش
محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما