ثبت‌نام بدون کنکور در ۸۸ رشته دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایلخچی

ثبت‌نام بدون کنکور در ۸۸ رشته دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایلخچی

آرش رنجبران گفت: امسال دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایلخچی همزمان با سایر واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی سراسر کشور با تمام توان و انرژی خود همراه با پرسنل صدیق و کوشا سعی در به ثمر رساندن آرمان های مجموعه عظیم دانشگاه آزاد اسلامی دارد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایلخچی گفت: متقاضیان ادامه تحصیل با توجه به علاقه خود می‌توانند در مقاطع کاردانی پیوسته و کارشناسی پیوسته و کارشناسی ناپیوسته در ۸۸ رشته بدون کنکور در مجموعه فنی مهندسی با زیر گروه‌های: مهندسی مکانیک، مهندسی برق، مهندسی عمران، مهندسی شیمی، مهندسی کامپیوتر و در مجموعه هنر و علوم انسانی با زیرگروه های حقوق، معماری، حسابداری، مدیریت دولتی و تربیت بدنی و … ثبت نام و ادامه تحصیل کنند.

وی افزود: داوطلبان تحصیل در این واحد می‌توانند با مراجعه به سایت مرکز سنجش و پذیرش به دانشگاه آزاد اسلامی به نشانی www.azmoon.org نسبت به ثبت‌نام و انتخاب رشته‌ اقدام کرده و با تهیه یک نسخه چاپی از ثبت‌نام خود شخصا به همراه مدارک مورد نیاز به دانشگاه مراجعه و نسبت به تکمیل فرآیند ثبت‌نام اقدام کنند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایلخچی بیان کرد: موقعیت استراتژیک دانشگاه و قرار گرفتن در جغرافیای صنعتی استان، نزدیکی به صنایع بزرگ و قرار گرفتن در دل شهرکهای صنعتی، یک موقعیت ممتاز برای این دانشگاه بوجود آورده است.

رنجبران دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایلخچی را قطب رباتیک شمال غرب کشور شمرد و کسب دو دوره مقام اول مسابقات بین المللی ربوکاپ ایران اپن ۲۰۱۵ و ۲۰۱۷ و مقام سوم مسابقات جهانی ربوکاپ در سالهای ۲۰۱۶ آلمان و ۲۰۱۷ ژاپن را یادآور شد.

وی اظهار کرد: واحد ایلخچی عضو کنسرسیوم رباتیک کشور بوده و نیز کارهای زیربنایی برای کم کردن وابستگی به شهریه دانشجویی را در اولویت کاری خود قرار داده است.

مطالب مرتبط با پست جاری

نظرات

کد امنیتی رفرش
محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما