افتتاح بیمارستان برکت امام خمینی(ره) با حضور وزیر بهداشت

افتتاح بیمارستان برکت امام خمینی(ره) با حضور وزیر بهداشت

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان میانه از افتتاح بیمارستان برکت امام خمینی(ره) در میانه با 17 میلیارد تومان هزینه خبر داد و گفت: 10 میلیارد تومان برای ساخت و همچنین 7 میلیارد تومان نیز برای تجهیز این بیمارستان هزینه شده است که فردا (شنبه) توسط وزیر بهداشت افتتاح شده و مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت.

صمد طاهری در گفت‌وگو با ایسنا، منطقه‌ی آذربایجان‌شرقی، در خصوص بیمارستان برکت امام خمینی(ره) اظهار کرد: این بیمارستان دارای بخش‌های دیالیز، اورژانس، تصویربرداری، آزمایشگاه، آی‌سی‌یو، سی‌سی‌یو، اتاق‌های عمل و همچنین بخش‌های بستری زنان و مردان است و برای قریب به 300 بیمار بستری، سرپایی و... آمادگی خدمت‌رسانی را دارد.

وی بیان کرد: فرآیند ساخت این بیمارستان از اواسط سال 91 شروع شد که به علت وجود برخی از مشکلات مالی در سال 92، اندکی در فرآیند ساخت و ساز تأخیر ایجاد شده بود که اکنون بعد از گذشت سه و نیم سال، شاهد افتتاح بیمارستان برکت امام‌خمینی(ره) خواهیم بود.

طاهری یادآور شد: از میان مبالغ هزینه شده، هشت میلیارد تومان آن را بنیاد خیریه امام خمینی(ره) متقبل شده و مابقی هزینه‌های ساخت و تجهیز نیز توسط اعتبار دانشگاه و اعتباری که در قالب طرح تحول نظام سلامت تخصیص یافته بود،استفاده شده است.

وی در پایان با اشاره به اینکه بیمارستان برکت امام‌خمینی(ره) به میمنت فرارسیدن ایام‌الله دهه‌ی فجر و همزمان با این ایام عزیز و در راستای خدمت‌رسانی به مردم افتتاح می‌شود، تاکید کرد: آرزوی ما این است که مردم در سلامتی کامل به سر برده و هرگز به خاطر بیماری در بیمارستان‌ها حضور نیابند؛ اما در صورت نیاز تمامی دست‌اندرکاران این بیمارستان در خدمت‌رسانی به مردم عزیز با جان دل آماده‌ی خدمت‌رسانی خواهند بود.

گفتنی است، زیربنای این بیمارستان 96 تخت‌خوابی، برابر با هفت هزار و 800 متر مربع است.

مطالب مرتبط با پست جاری

نظرات

کد امنیتی رفرش
محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما