امام جمعه بناب: گرامیداشت دهه فجر، غلبه بر دشمن است

امام جمعه بناب: گرامیداشت دهه فجر، غلبه بر دشمن است

حجت الاسلام مصطفی باقری بنابی در خطبه های نماز جمعه بناب با گرامیداشت ایام دهه مبارک فجر اظهارکرد: زنده نگه داشتن ایام الله دهه مبارک فجر حربه کاری برای عقب راندن دشمن و زنده نگه داشتن سنن الهی است.
وی خاطر نشان کرد: خاطره این ایام در کام دشمن بسیار تلخ بوده و در واقع ملت ایران بعد از روزگاران طولانی در این دهه جان گرفتند و از دست اشرار آزاد و به پیروزی رسیدند.
امام جمعه بناب با بیان اینکه دهه فجر نشان دهنده شخصیت امام راحل است که نباید به فراموشی سپرده شود،افزود: توجه به دهه فجر نوعی تجدید قوا برای نیروهای اصیل انقلاب است و در واقع گرامیداشت این دهه شکر نعمت بزرگ ترین معجزه الهی است. 
حجت الاسلام باقری بنابی یادآور شد: نباید ارتباط مردم با آن مرد جلیل القدر ضعیف و به فراموشی سپرده شود که اگر این ارتباط سست و به فراموشی سپرده شود، بطور قطع خسارت بزرگی می بینیم.
وی تأکید کرد: باید این اصل روز به روز تقویت و حفظ شود و خدا نکند این انقلاب از ریشه اش که امام راحل است، جدا شود.
امام جمعه بناب قاطعیت، شجاعت، اخلاص و حب ولایت را از ویژگی های بارز بنیان گذار کبیر انقلاب دانست و گفت: همه ما بخصوص علما و طلاب باید بیشتر توجه کنند و شخصیت کم نظیر امام راحل به ارتباط وی با خدا و تهذیب ایشان برمی گردد.
وی با بیان اینکه مردم ایران همواره خائن و خادم را از هم تشخیص می دهند، اظهار کرد: مردم ایران مردم انسان شناس هستند و به بوق و کرنا هم توجهی ندارند و در زمان خود نمره لازم را به خدمتگزاران می دهند.
حجت الاسلام باقری بنابی در ادامه خطبه ها با اشاره به اینکه اسلام دین آزادگی و مردانگی است، گفت: هر چیزی که از آن بوی شرارت بیاید اسلام از آن فاصله گرفته و آن عمل را محکوم و مردود می داند.
امام جمعه بناب در ادامه با تبریک سالروز ولادت با سعادت حضرت زینب کبری (س) و گرامیداشت روز پرستار، برای پرستاران متعهد که در بیمارستان ها به انجام وظیفه و رسالت خطیر مبادرت می کنند، آرزوی توفیق کرد.

مطالب مرتبط با پست جاری

نظرات

کد امنیتی رفرش
محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما