امام جمعه هشترود: پرستاران، سربازان مخلص عرصه درمان هستند

امام جمعه هشترود: پرستاران، سربازان مخلص عرصه درمان هستند

به گزارش اخترنیوز به نقل از ایرنا، حجت الاسلام علی رحیمی عصر چهارشنبه در مراسم تجلیل از پرستاران نمونه شهرستان هشترود گفت: پرستاری شغل و خدمت شریفی است و جایگاه آنها بسیار بالاست.
وی افزود: پرستاری یکی از مشاغل سخت و طاقت ‌فرساست و خدمت در این عرصه صبر و حوصله زیادی می خواهد.
وی اضافه کرد: مراقبت از بیمار و تلاش برای بازگرداندن سلامت وی، بی شک نزد خداوند نیز بسیار ارزشمند است.
حسن مستفید فرماندار هشترود نیز در این مراسم از بهره برداری بخش ccu بیمارستان امام حسین (ع) هشترود در آینده ای نزدیک خبر داد و گفت: با بهره برداری از این بخش، این بیمارستان تکمیل و تجهیزخواهد شد.
وی افزود: در سه سال گذشته و در مدت طرح تحول سلامت بیش از 40 میلیارد ریال برای تجهیز و تکمیل این بیمارستان هزینه شده است.
فرماندار هشترود همچنین از احداث کلینیک تخصصی در این شهرستان خبر داد و گفت: احداث و تجهیز این کلینیک و خود بیمارستان موجب خواهد شد بیماران و حتی مصدومان جاده ای و همچنین بیماران سایر شهرها به تبریزارجاع داده نشوند و در این مرکز مداوا شوند.
وی گفت: اورژانس این بیمارستان نیز با 19 تخت استاندارد یکی از مجهزترین اورژانس های استان است.
مستفید همچنین به کمبود پرستار در این بیمارستان نیزاشاره کرد و خواستار افزایش پرستار در بخش های مختلف شد.
فرماندار هشترود در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه پرستاری از جمله مشاغلی است که شب و روز نمی ‌شناسد و تحمل سختی‌ های این کار برای بسیاری ناممکن است گفت: پرستاران افرادی صبور، انسان دوست و با عاطفه هستند که از لحظه لحظه زندگی خود برای خدمت ‌رسانی به مردم استفاده می ‌کنند.
جواد بابایی سرپرست شبکه بهداشت و درمان هشترود نیزگفت: برای بخش زایمان بیمارستان هشترود هزینه ای بالغ بر 4 میلیارد ریال صرف شده و 2 میلیارد ریال نیز تا پایان انسال برای تجهیز و تکمیل هزینه خواهد شد.
وی گفت: در این بیمارستان 96 تختخوابی با 13 پزشک متخصص در یک ماه گذشته 4 هزار و 200 نفر در درمانگاه و پنج هزار و 300 نفر در اورژانس مداوا و 700 نفر نیز بستری شده اند.
وی گفت: این اقدامات نشان از این دارد در طرح تحول سلامت قدم های خوبی در عرصه خدمت رسانی برداشته شده است.
در این مراسم دکتر فاروق فقهی به عنوان رئیس بیمارستان امام حسین (ع) هشترود معرفی و همچنین از خدمات پرستاران نمونه در بخش های مختلف تجلیل شد.

مطالب مرتبط با پست جاری

نظرات

کد امنیتی رفرش
محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما