دکتر خرازی و انتخابات ریاست جمهوری...

دکتر خرازی و انتخابات ریاست جمهوری...



مصاحبه اختصاصی پایگاه خبری تحلیلی اخترنیوز با مسعود حسابگر ، رئیس حزب ندای ایرانیان استان آذربایجان شرقی

(مصاحبه بصورت پرسش و پاسخ می باشد)

-نظر شما در مورد حضور دکتر خرازی در انتخابات ریاست جمهوی آتی و رقابت با دکتر روحانی چیست؟
+ اولا دکتر خرازی فردیست حزبی و سیاسی و در صورتیکه حزب ندا این تکلیف را به ایشان محول نماید ضروری است که در این کارزار وارد گردد ، ولیکن تا حال چنین تصمیمی از طرف حزب گرفته نشده است.
ثانیا در قانون اساسی کشورمان حق انتخاب شدن و در معرض انتخاب قرار گرفتن به رسمیت شناخته شده است و هیچ کس نمی تواند در حالت کلی این حق را از کسی سلب نماید.لازم به توضیح است که حزب ندای ایرانیان به عنوان حزبی اصلاح طلب در چهارچوب کلیات جریان اصلاحات عملکرده و از این پس نیز در همین چهارچوب عمل خواهد نمود.

-نظر شما در مورد قطار مرگبار چیست؟
+ضمن تسلیت به بازماندگان حادثه جانگداز قطار تبریز-مشهد، ما خواستار اجرای راه کار های عاجل برای پیشگیری از این نوع حوادث تلخ و بازگشت نظم و مدیریت و امنیت دوران سازنگی و اصلاحات به مجموعه راه آهن کشور هستیم. مدیریتی که در زمان دولت قبل دچار دگرگونی و ناکار آمدی گردید و با تصمیمات و انتصاب های سیاسی و غیر تخصصی باعث تخریب مجموعه راه آهن گردید ، جالب آنست که تیم رسانه ای همان آقایان مدعی خون آذربایجانی های همیششه قهرمان گشته اند ، ولیکن باید آگاه باشند مردم سرافراز آذربایجان فرق بین مرده خوری و اشک تمساح و استفاده ابزاری از خون ده ها بیگناه هم وطنمان را با تلاش برای تسکین آلام بازماندگان این حادثه و تلاش برای جبران و پیشگیری از اینگونه حوادث را بخوبی میدانند و با این صحنه آرایی ها و مکر دلواپسان آشنا هستند.

مطالب مرتبط با پست جاری

نظرات

کد امنیتی رفرش
محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما