تاکید رئیس ستاد مرکزی اربعین بر جلوگیری از خروج غیرقانونی زائران عتبات

 تاکید رئیس ستاد مرکزی اربعین بر جلوگیری از خروج غیرقانونی زائران عتبات

به گزارش اخترنیوز از اعلام روز چهارشنبه پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، حسین ذوالفقاری در جلسه ستاد مرکزی اربعین حسینی افزود: خدمات رسانی به زائران باید مورد توجه قرار بگیرد تا برای برگشت به کشور مشکلی نداشته باشند.
معاون امنیتی و انتظامی وزارت کشور با بیان اینکه سال گذشته اشکالات اساسی فراوانی در برگزاری راهپیمایی اربعین وجود داشت گفت: بر اساس تمهیدات اندیشیده شده؛ امسال 30 تا 50 درصد آن اشکالات رفع می‌شود و تلاش بر این است که در برگزاری این مراسم کمترین مشکلات را داشته باشیم.
رییس ستاد مرکزی اربعین حسینی به اهمیت فرهنگ سازی و توجه به مسائل جهان اسلام در طول برگزاری مراسم راهپیمایی اربعین حسینی اشاره کرد و افزود: مساله فلسطین به عنوان مشکل اساسی جهان اسلام در کمیته های تبلیغی و فرهنگی مراسم اربعین مورد توجه باشد.
ذوالفقاری با اشاره به بررسی آخرین وضعیت پایانه های مرزی و انجام اقدامات زیرساختی گفت: تسریع در صدور ویزا برای همه زائران بویژه اتباع خارجی موضوع مهم دیگری است که باید بررسی و هر جا مشکلی وجود دارد به سرعت برطرف شود.
وی درباره فعالیت خودپردازها در مسیر راهپیمایی گفت: این اقدام برای احتیاط انجام شده و زائران باید به اندازه کافی پول همراه خود داشته باشند و گرنه دچار مشکل می‌شوند.
در این جلسه دبیران کمیته های حمل و نقل و سوخت و امداد و نجات به تشریح آخرین اقدامات انجام شده در این کمیته ها پرداختند.

مطالب مرتبط با پست جاری

نظرات

کد امنیتی رفرش
محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما